Saturday, 2 November 2013

WANITA

assalamualaikum. berjinak jari jemari malam ni menaip -,-" sebenarnya , aku dah mula sayang . sayang siapa? hahahr. kata hati "aku pun tak pastri aku sayang , atau pun hanya nak sedapkan hati " . duniawi mengatakan aku dah jatuh cinta . better aku diamkan diri , pegang pada satu prinsip ' ada jodoh dgn dia, tak kemana kan' . mungkin aku akan merasa bahagia tu , tapi bukan sekarang -.-' 

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. 

Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.  

p/s : please lelaki , jangan buat perempuan berharap . 

aku tinggalkan photo kenangan siang tadi w sahabat susah senang aku :")




penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment