Monday, 1 April 2013

sepasang kasut buruk

kak ,best dak p hatyai tue ? best tengok kwn suma p sana . bajet bapa kak ? *ayat aku . 

' alahh ada satus pon dah boleh sampai sana tue . p la dgn kengkawan hasma *kata kak diana . 

kak !hasma minat la kasut kasut. kat sana murah dak ? *aku

ha.kak diana suka p sana barang murah . kasut lawa lawa tau hasma .tak ori tapi berbaloi la bukan orang tau tak ori .janji sedap pakai .*gelak *kakdiana

eiii besttt nya . teringin nak p lahh ! * muka gedik aku :"D kak ! jum search kat tenet jenis kasut.hasma minat yang ni .dulu penah pakai sekali.sekali ja.selesa tau ! tahan lama kasut tu ;'D *aku

yang mana hasma ?*kak

text aida. 'sayang cuk kasut yang you beli dulu apa nama dia ? *aku

dia rep eh tak ingat dahla .kenapa ? tetiba ja tanya ni :* *aida

alahhh.selesa kasut tue .nak cari lagi . dengan muka gedik aku search .:* 




see koleksi aku :/ ahaks !



 memang murah.but aku minat :"D 








last ! yang ni gila gila minat :"D





p/s : sapa yang baik hati tu tolong la belikan kat aku !

penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")