Sunday, 13 May 2012

kisah rindu kami hampa C;

dulu kita kawan , sekarang ? harap hampa pun masih anggap aku kawan walaupun ada perubahan sikid kan :') sorry lah , aku memang susah nak cakap 'rindu hampa ' kan ? bukan aku xrindu , tapi tu memang cara aku kawan , yang betul nya aku rindu hampa , rindu nak gaduh2 , rindu nak makan sama-2 , rindu semua lah . tapi kenangan ja yang tinggal kan (: dulu , masa mula-2 kita jumpa , kita memang xrapat , tapi semua sebab aku kan  ? :D memag la , aku memang xpandai nak berkawan . tapi bila dah lama kenai aku dah jadi selesa dengan hampa semua . sekarang , kita xmacam dulu lagi ,kita jauh , aku cuma hrapa kan hampa xlupa aku la , walau pun kita rapat time dekat-2 nak abeh sem kan :)

hampa suka ajak aku tgk wayang kan :) tapi aku xpenah ikut . sebab aku xmaw jejak kan kaki kat pawagam lagi (; 
   
              
                                                       budak sabah yang aku jarang cakap (;

                                    
                                                            budak bilik aku  (:
                                                      Cik Nurul
                                           lastly , cik nurul comel . dea senior dalam rumah tuh , kelate mari :3
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

Tuesday, 8 May 2012

♥ aidanurdiyana ♥

dari mula kita kenal,hang baik sangat . selalu sangat aku dapat cadbury <3 samapi kadang-2 tuh, membe-2 aku pk bukan-2 tentang kita kan.tapi macam mana pun,hang selalu cakap, 'buat xtaw ja,mulut orang mana bleh tutup . tiap pagi sarapan aku kat asrama dulu,buah epal la . dea cakap sehat makan buah tiap pagi HAHA ! bila bangun tido,tengok-2 kat sebelah dah ada KFC <3 kalau bukan dea,sapa lagi nak bagi semua tuh .hari berlalu terus pergi,kenangan ja yang tinggal kan .

                                                     
 sekarang,hang selalu cakap 'buadla owg rasa bahagia sekarang' , 'nanti bila owg xdak,jaga diri baik-2' . hang taw,setiap kali hang cakap macam tu,aku rasa macam dunia neh dah xdak apa-2 lagi . aku happy sekarang,sebab hang :'( setiap kali aku tengoh hang,aku rasa sedih sangat, orang yang aku sayang tengah seksa dengan sakit yang hang tanggung. hang selalu bahagiakan orang yang hang sayang . hang sembunyikan sakit hang,&jalani hari-2 hang macam orang biasa . sampai dokter pun cakap ' awak unik' (;

hang selalu ajak aku keluaq kan .hang cakap hang nak habiskan masa hang dengan orang yang sayang,tapi aku selalu xda masa untuk semua tuh . dan sekarang hang dah mula faham aku . & aku hargai sangat hang dalam hidup aku walaupun aku dah buat silap kat hang .aku xkan jemu dengaq hang mengadu 'sakit '.sebab aku dah cukup kuat untuk terima semua nie . aku xkan biarkan hang pergi jauh dari aku =.=

                                           
*the end
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")