hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Sunday 13 May 2012

kisah rindu kami hampa C;

dulu kita kawan , sekarang ? harap hampa pun masih anggap aku kawan walaupun ada perubahan sikid kan :') sorry lah , aku memang susah nak cakap 'rindu hampa ' kan ? bukan aku xrindu , tapi tu memang cara aku kawan , yang betul nya aku rindu hampa , rindu nak gaduh2 , rindu nak makan sama-2 , rindu semua lah . tapi kenangan ja yang tinggal kan (: dulu , masa mula-2 kita jumpa , kita memang xrapat , tapi semua sebab aku kan  ? :D memag la , aku memang xpandai nak berkawan . tapi bila dah lama kenai aku dah jadi selesa dengan hampa semua . sekarang , kita xmacam dulu lagi ,kita jauh , aku cuma hrapa kan hampa xlupa aku la , walau pun kita rapat time dekat-2 nak abeh sem kan :)

hampa suka ajak aku tgk wayang kan :) tapi aku xpenah ikut . sebab aku xmaw jejak kan kaki kat pawagam lagi (; 
   
              
                                                       budak sabah yang aku jarang cakap (;

                                    
                                                            budak bilik aku  (:
                                                      Cik Nurul
                                           lastly , cik nurul comel . dea senior dalam rumah tuh , kelate mari :3
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment