Tuesday, 8 May 2012

♥ aidanurdiyana ♥

dari mula kita kenal,hang baik sangat . selalu sangat aku dapat cadbury <3 samapi kadang-2 tuh, membe-2 aku pk bukan-2 tentang kita kan.tapi macam mana pun,hang selalu cakap, 'buat xtaw ja,mulut orang mana bleh tutup . tiap pagi sarapan aku kat asrama dulu,buah epal la . dea cakap sehat makan buah tiap pagi HAHA ! bila bangun tido,tengok-2 kat sebelah dah ada KFC <3 kalau bukan dea,sapa lagi nak bagi semua tuh .hari berlalu terus pergi,kenangan ja yang tinggal kan .

                                                     
 sekarang,hang selalu cakap 'buadla owg rasa bahagia sekarang' , 'nanti bila owg xdak,jaga diri baik-2' . hang taw,setiap kali hang cakap macam tu,aku rasa macam dunia neh dah xdak apa-2 lagi . aku happy sekarang,sebab hang :'( setiap kali aku tengoh hang,aku rasa sedih sangat, orang yang aku sayang tengah seksa dengan sakit yang hang tanggung. hang selalu bahagiakan orang yang hang sayang . hang sembunyikan sakit hang,&jalani hari-2 hang macam orang biasa . sampai dokter pun cakap ' awak unik' (;

hang selalu ajak aku keluaq kan .hang cakap hang nak habiskan masa hang dengan orang yang sayang,tapi aku selalu xda masa untuk semua tuh . dan sekarang hang dah mula faham aku . & aku hargai sangat hang dalam hidup aku walaupun aku dah buat silap kat hang .aku xkan jemu dengaq hang mengadu 'sakit '.sebab aku dah cukup kuat untuk terima semua nie . aku xkan biarkan hang pergi jauh dari aku =.=

                                           
*the end
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment