hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Wednesday 31 July 2013

BERHARAP

huh 'penatnya'. biasa lah tu,puasa kan.dugaan :) okay harini kelas gesign habis awal.semua pakat semangat nak balik beray.normal lah bagi yang dok jauh teringat kampung halaman.dengan letihnya aku on lappy,menaip asdfghjkll !



dah berapa tahun,aku single hah?haha ! malas nak mengiranya.sekarang aku happy dgn kehidupan aku.aku percaya,andai tertulis jodoh dgn dia ,terbinalah mahligai suatu saat nanti.but,aku mohon jangan terlalu menaruh harapan ya kawan kawan.hati manusia ni cepat berubah ya:)Menaruh harapan yang tinggi terhadap sesuatu perkara itu satu hal. Disaat menerima keputusan akan pengharapan yang dinanti-nanti itu juga menjadi satu hal yang lain. Tidak boleh duduk diam dibuatnya. Aneh? Memang aneh.
kawan aku cakap'dalam masa sehari pun aku dah moved on' haha ! sebab?aku takdak perasaan.haiss ! manusia mana takdak perasaan kan.Berharap tu bukan tak boleh. Boleh. Yang tidak bolehnya terlalu berharap terhadap sesuatu. Lebih-lebih lagi apabila mengharapkan kepada manusia. Ianya akan mendatangkan kesakitan didasar hati. 
Terasa beban dijiwa dan dibahu sangat berat,but keluarga dan kawan yang penting dalam hidup kita. takdak mereka, memang kita tak mampu nak menghadapi apa sekalipun dekat dunia ni. tapi yang paling penting diri kita kena kuat dan minta pada yang Esa. sesungguhnya Dia lagi maha segala  yang tahu apa yang terbaik untuk diri kita.


penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment