Tuesday, 30 July 2013

SALAM RAMADHAN

ASSALAMUALAIKUM U'OLLS.salam ramadhan .dah nak raya pun bagi tahun 2013 :) mesti time nie pakat beli baju raya,sibuk buat kuih kan ?haha.almaklumlah setahun sekali ya . but,aku tgh sibuk dgn kais pagi makan pagi,tak kais tak makan la raya ni hoho.kuatkan diri menaip malam ni.demam melanda diri.

KISAH HATI 


sedar tak sedar,dah sem lima pon aku.perangai tah hapa hapa.semakin hari semakin banyak dugaan yang mendatang :( 

mimpi kita mungkin berbeza sayang,
walau mimpi kita berbeza,impian kita serupa kan?
nak kebahagiaan bersama .
mendambakan jalan hidup yang sempurna .


aku hanya insan biasa,
simpan beribu impian ,
impian untuk bahagiakan orang yang pernah aku sayang,

awak akan rasa bahagia bila awak inginkan hadiah yang awak nak selama ni,
but awak akan rasa lebih bahagia andai awak tau ada orang sayangkan awak selama ni :) 
dan sanggup berkorban hati dia untuk awak .andai awak tau semua tu :"( 

sekarang saya sedar,saya tak mampu disisi awak selamanya :)






penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment