Friday, 15 November 2013

cc to kawan :)

hai semua , assalamualaikum pembuka bicara yuk ? kekeke ! takdak hati sebenarnya nak menaip malam ni .jiwa kosong kosong ! dup dap dup dap nak tgk result kan ? semoga dapat yg terbaik . hasma boleh ! hati ku gelisah sayang , tak tau kenapa ~ 

kepada kengkawan diluar sana tu , aku mohon maaf andai ada tersalah kata , tersalah bicara . mayb apa yg aku kata tu takdak niat pun sebenarnya :) aku kan mcm ni ? ya mcm ni . yang takdak perasaan , takdak hati ? kata hampa kan ? ahaha. padahal semua tu bukan aku . aku pun mcm semua org , ada hati ada perasaan . apa yg ada dgn aku sekarang hanya kekuatan kesabaran .:) yes ! 

sekarang , mayb aku nampak bahagia . tetapi sebaliknya ! aku sedang mencari kebahagiaan :) masanya belum tiba . kawan yg aku kenai semua akan ckp aku hati batu , takdak perasaan kan ? haha ! aku pun taktau mcm mana boleh sekuat tu :) pengalaman mengajar aku erti kehidupan sebenar wei :) banyak pengalaman lagi banyak cabaran yg mendatang tanpa rela ! 

sekali lagi , aku mohon maaf . insyaallah aku akan ada disetiap saat susah senang hampa :) 




penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment