hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Thursday 28 March 2013

working =.=

hai assalamualaikum. rasa kekok tapi aku cuba. blog sudah berusang tapi masih punya tuan. hari semakin malam, aku masih duduk di tempat kerja. melatih diri berdikari.eceh tersengih :* topik malam yang indah bertemankan bintang ni,aku nak story pasal kerja kerja kerja .

padat sungguh jadual harian aku wei. pagi aku p menjalani latihan industri. dok tengah panas dari pagi.bila bosan baru masuk cabin . petang balik kerja aku tolong mak meniaga. sapa lagi nak tolong kalau bukan aku kan . adik aku perempuan semua kat hostel.so tinggal aku sorang kat sini bersama suka duka =,= lepas niaga aku balik mandi.then masuk kerja kat sini pulak .sampailah pukul satu pagi weiii ==' kerja untuk sara diri sendiri.walaupun padat aku happy . 





see ! selalu macam ni kat cabin .*gelak jahat . so jurnal aku pun update mengarut banyak wei sekarang ! kesian aku =.=

dalam happy ada jugak rasa penat tue .but aku teruskan jua dengan life serba kekurangan ni :/ kawan aku tertanya tanya macam mana aku boleh bertahan dengan kerja .siang malam kerja kerja kerja ! taktau letih kot haha T__T 

sini aku letakkan tips nak happy time kerja :

  perlu menyukai bos kita, setidak-tidaknya hormatilah dia.
  menghormati rakan-rakan sekerja yang lain.
 Cuba elakkan pertengkaran antara rakan sekerja. 
   buat kerja dengan rela bukan terpaksa.

yang penting HALAL =='


jum senyum macam nie ! baru cun bebeh :* kasi muahmuah semua ! 


penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment