Saturday, 30 March 2013

Bestfriend for ever ='


hai guys .makin berjinak pulak jari jemari nak menaip malam ni .topik malam minggu ni sahabat .iss asik asik sahabat hasma ni kan . story la pasal boyfen pulak . haha :/ takdak makna nya boyfen . aku sayang sahabat .jujur *muka gedik =.=  

Semua orang pasti memerlukan sahabat sejati, namun tak semua orang mendapatkannya. Banyak pula orang yang telah menikmati indahnya persahabatan, namun ada juga yang hancur dikhianati sahabatnya” manusia kan .memang macam tue.dah rasa bahagia .kecewa pulak datang ==' 
nak cari sahabat pun susah inikan pulak boyfen sejati haha :"D

malam yang sunyi ni aku termenung bertemankan kipas buruk di sebelah.kata hati  dikala sunyi 'Jangan khianati dia!dialah yang selalu ada saat susah senang ! dialah sahabat !'kawan sanggup merampas orang yang kita cintai.Tapi sahabat akan menjadi mata-mata menjaga orang yang kita cintai :"D kawan akan memberi senyuman,Tapi sahabat memberi kebahagiaan. *eceh berpuisi pulak cik hasma ni .sesungguhnya aku rindukan sahabat =.= 


tetiba teringat wajah wajah insan yang aku rindui wei .hati menangis.kenapa cepat sangat masa berlalu.aku belum puas bersama sahabat.kalau boleh putar balik masa ,aku nak hargai sahabat :/ * menangis .tiba saat perpisahan kita ,jangan lah berduka, sebab apa yang kita kasihi  mungkin akan nampak lebih sayang dbila berjauhan – seperti gunung yang tampak lebih agung terlihat dari padang dan daratan. acewah wah wah puisi ka apa ni :/

kawan seperti bintang tak selalu nampak tapi selalu ada dihati . Sahabat akan selalu menghampiri ketika seluruh dunia menjauhkan diri dari kita.persahabatan seperti tangan dengan mata ! Saat tangan dilukai, mata menangis .Saat mata menangis, tangan menghapusnya .kan ? 


penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment