hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Tuesday 26 March 2013

TAK SEINDAH DULU

assalamualikum.manja pulak tangan itew nak menaip hari kan! tuan punya blog yang masih terpaku depan cermin lapy buruk ni .yang buruk masih boleh diguna pakai .ahaks ! yang jujurnya aku memang lama tak jenguk fesbuk wei.malas nak belek .bosan =.= tapi hari ni aku jenguk .jumpa lah gambaq kelas BB dulu. YAALLAH rindu ! tak terkata rindu ni wei. kawan perempuan aku : pora mush ika adik sal mekna .but . emm !

aku sangat rindu zaman sekolah sana .sana mengajar aku erti kehidupan .eceh :/ bahagia aku kat sana dulu .tak siapa yang dapat baca berapa banyak bahagia aku kat sana ! faham ? aku diberi pinjam sahabat .nak aku mention nama ? eh =.= but ,sekarang kai dah jauh .yang dekat pon.seua busy.aku pun busy . nak jumpa pon bila masing-II balik kampung .dalam diam aku termenung . terbayang kisah dulu .kisah kami yang sangat riang ria di mana jua berada haha :/ kami memang happy .

tiga sahabat yang akan kemana jua bersama sama.mereka sangat happy .time makan ,selalu bersama . tak kira lah study pon.akan bersama-II .dalam kelas sahabat ni kaki tidoq kaki menyembang .sampai lah satu hari sahabat menamakan HASLARA the geng ! time cuti sekolah kami jarang balik rumah.kami menghabiskan masa dengan aktiviti sendiri. kami happy walaupun bertiga :/ malam-II time prep haslara tak study pon ! kami main ayam golek -II .best ! mula sekali mush naik atas pora then aku . then pora naik atas aku n mush .last aku yang naik atas mush n pora . okeh ! hapy walaupun kami selalu didengki :'[ cerita aku dengan mereka tak penah ending so terlalu banyak story kisah kami. dah boleh buat novel ni :/

berbalik pada rindu zaman sekolah tu, aku sangat rindu kelas aku,meja aku ,kawan kelas aku wei . bak kata apek 'kalau bersama pun semuanya dah berubah ' :") betul ! tak dinafikan memang semua dah berubah. keadaan sekarang dah berbeza dengan dulu :") senyum walaupun pahit ditelan . dalam kelas apek dengan a yang rapat dengan aku. best kawan macam tue .hiks . aku bukan lah jenis suka ambik hati .tak kisah melawak kasaq asal kan tak babitkan family :"O weiiii tetiba teringardokter.apa cerita dia sekarang ? dah jadi dokter pa ? hiks ! eeeeee pap ! kata pora kepada lat !

sekarang aku teruskan hidup walaupun tanpa sahabat yang dulu disisi. bak kata hati ' cuba jalani kehidupan baru tanpa mereka yang jauh telah pergi '.aku disini menunggu sahabat yang dulu kembali :"] tengok jam 'eh dah pukul 5 .lagi sengah jam dah nak balik ' ! hoyeii . terhenti lamunan mimpi bersama class BB .
.tutup buku lama .cari buku baru :/ walaupun buku baru tak seindah cerita lama !


KELAS BB :/ 

penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment