hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Sunday 24 March 2013

* SAHABAT *

Assalamualaikum pembuka bicara.lama aku tak menaip di keyboard lapy nie. rasa kekok tapi aku cuba. blog sudah berusang tapi masih punya tuan yang busy dengan perjalan latihan industri .aku sibuk dengan hal AIRIS II.  eceh .macam dah bekerja gaya menaip ni :") kerja hari ni agak padat . dari pagi kat sites .aku sampai awal hari ni then terus tengok sites.setting out semua aku ambik alih hari ni aicey ! sibuk hari ni dengan mata asik nak tengok jam baru yang diberi oleh aida omok . story about her ? okeh . now aku tengah menaip lepas lunch dengan dia kat kepsi tanha merah m tue ja tempat kami berbicara .

dup dap dup dap aku rasa padahal aida yang nak menduduki final bagi pra uitm .eh bukan aku rasa cuak dengan dia ja . aku doakan cermin aku jugak tau . hais =.= hari-II indah bila dengan adik aku yang sorang ni .entry aku penuh kisah dia ? ehh kisah pulak aku .hiikkk ==' kami kemana bersama menangis pun bersama.ku bersumpah mati pun bersama .ehh ? ternyanyis pulek '. apa yang menarik dengan dia ? best kah kawan dengan dia ? dia dah ada boyfen ? jawapan : menarik tang GIGI dia.teratur gitu hikks ! 'best kawan dengan dia.susah senang dia dengan aku wei . plis jgn nak jeles dengan kami  :/ 

kemarin kami lepak kat tasik sama-II . she said : pelik ah tangan kosong " jum beli jam ? aku : errr.takpayah ah.dah banyak jam kita beli dulu .semua hilang ! she: beli kali ni jaga elok-II lah :") aku : em okeh .tengs ! *muka happy masa tu wei ! dapat la jam baru . kali ni aku kena pilih sendiri .eh jam ni tak mahal pon.tapi cukup bermakna bagi aku :*)  




HAHA ! pakai la tue jugak ! comel ?alah !tengok tuan la !eh " tershashul .ahaks ! okeh sebelum beli jam kami jenjalan dulu . lama tak bersama petang-II cenggini kay .so kami lepak tepi tasik bertemankan angin sepoiII bahasa ! 



siap edit gitu :") tudung sama ? weiwei ! kami tak janji pom :'[ sampai ja dia kat sini aku marah ' pakai tudung sama kenapa ?') takmau snap gambaq ah hari ni . ecehh .*muka marah !  aku agak gemok sekarang >nampak pendek bila dengan aida kan .baka pendek nak buat gena haha ! apa ? aida suka tunjuk gigi dia? well . gigi dia lawa tue nak tunjuk sangat .ciptaan ALLAH :")



 the end episod kami *)
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment