hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Wednesday 20 March 2013

peritperit T__T

hai kawan muka blogger .eh pelik ayat tu :* malam yang sunyi lagi indah berteman sang kipas angin yang usang,disini saya menyatakan bahawasannya saya amat merindui si bacin bacin nun jauh disana.si teman pencinta saya yang berada d merbok yg akan terbang ke sini malam esok ,dan sang teman yang tak dilupakan,pora n mush :D dan kawan yang tak penah aku lupa ,ika apek sal adik mekna am dll .huh ! merindui mereka sangat perit :'[ hati saja yang faham erti rindu nih .eh pelik ?kenapa tak rindukan boyfen  :/ haha ! soalan yang tertanya pada hati yang sunyi O_o stop! now aku tengah menghabiskan masa dengan kehidupan disana ! dimana ? disini sayang ! airis II projek baru dijalankan.kat sini aku cuma kawan dgn indon indon .okeh,best tidok?mestilah best :/ tapi kadang-II sunyi.depa bukan pandai sangat cakap melayu kita nih .==' sangat merindui sahabat =.= topik utama malam nih .ahaks !

okeh .yang sebelah ni retis hot gitu :/ aida azman nama diberi .cantik kan makhluk ALLAH ni .nak berubah katanya.moga kejalan benar :D 










si bacin bacin?yang sebelah nuh,bacin lah.ahaks! izah from ombak rindu perlies .muni from johorie.then aina from kelaterie.imissdem so much ! jarak memisahkan kami.then aku kuar dari group JEJAK KASIH CREATED BY MURNI. haha .bukan merajuk wahai bacin  sekalian .aku tukaq fone nih. :O harap boleh jumpa sibacin sebelum sem limee :D














penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment