hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Monday 18 March 2013

berpanasan seharian

hai.atotot :3 lama gila tak menaip kat ruangan comel ni.AHAKS :* okeh gedik sikid lanih. apa yang aku buat sekarang ? bahagiakah aku? hari hari aku kale male dop ? haha ! sekarang aku tgh menjalani ujian ujian hidup ,praktikal :3 berjemur tgh panas weh ,.penat tau penat =='  soal bahagia ? eh ,memang bahagia w aida and teman teman hidup aku [ kawan ] .soal hati ,soal cinta , akan terjawab bila ada jodoh nanti sayang sayang :/

SEE ! okeh ,ni pad footing .ni salah satu keja aku haha .aku akan check kedudukan ,then check ribar :* suka sangat !rutin harian sekarang : pagi pukoi 9 kat sites. macam2 aku belajaq kat sini . macam macam yang dulu aku tak faham .berbeza kehidupan kat sini. best ? dak kot ! kena mai awai balik lewat.apapon ,wa hepy bebeh .haha .sekarang dah terjawab AHAKS :3 okeh .bhai bhai . malas menaip musim ni,musim luruh kot ,haha :/

penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment