Saturday, 1 September 2012

simple :]


hari nie aku kena masuk keja , hmm ,buat rajin pulak kan ,padahal selalu elak sangat dari masuk keja , bz study la konon . dah lama tak jumpa , so hari nie lepas keja kami keluaq . so sweet :D haha . mula-II kami p tasik ,tengok orang ramai sangat , patah balik p makan kat mana taktau . mula-II sampai ,semua tengok kami , taktau lah kenapa . 'baju akuterkoyak kea ' , ehh ada apa-II kea kat suaq aku ' . urrgh ! aku pon taktau kenapa . haha . depa jeles kod kami sweet gitu haha ! makanpon kalut-II ,dsebabkan dea nak balik jauh , dah lewat masa to . apapun thanks :']






penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment