Sunday, 2 September 2012

| kisah di bumi PERLIS |

hari nie , aku dengan aida ,nisa p perlis , ha p buat apa ? bukan dating lah , kami p kenduri rumah mira . niat d hati nak sangat jumpa kawan-II lama , tapi tak kesampaian :'[ semua ada hal masing-II . tapi cemna pun , syukur sangat kami dapat jumpa jugak akhirnya walaupun tak semua yang ada . semua dah berubah , yang dulu banyak cakap ,bila jumpa masing-ii diam , aku pon pelik kenapa =='  bukan mira yang kawin ,abang  dea lah . ha , see :) cantik gitu . 

#aku ja hitam manis kat sini haha :) 


                                                                                                          

<<<----- kami yang gilagila , urgghh !

#kami takdak boyfren , kami takdak skandal , kami cuma harapkan suami yang halal . hubungan yang halal . aicewahh :')


 * pekak kan telinga dengan cemuhan mereka . she unique but she is beautiful . and i love her like i love my sister :'D
 okeh ,makan makan , singgah kat sini makan ABC . tak sedappp ! sweet kan kalau tepi to pantai :')

 #iklan gigi sebentar . haha .


alhamdulillah ,kami masih bersama , dan dea masih dengan aku dimana jua . kami bukan gay haha . kami SAHABAT ! anda jeles ? ehh ,jangan la awok . itewww sayang dea lah . haha #gedik :/



aku letak jugak empunya blog nieh . ok bhai :*



p/s : kami cuma SAHABAT ,bukan kekasih aku . jangan nak fitnah sangat T___T
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment