hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Monday 10 September 2012

[ BESDAY | IMPIAN ]



assalamualaikum , hye peps! wootwoottt , first sekali nak cerita pasal besday aku ,hee :’)  7/9 genapla usia aku 19 tahun , erhhh dah tua wei , menci ah .haha rasa macam nak putaq masa ! cepat sangat kan (mengada pulak) .kenangan apa eh selama 19 tahun nie buat aku happy sampai sekarang ? errr,errr. FIRST , aku bahagia with family walaupun telalu banyak dugaan wei , aku tabah :’) apa yang jadi kan ada hikmah nya . SECOND , orang yang dah banyak tolong aku , susah senang aku b’sama dea , adik angkat aku . kalau aku sedih , dea pun sedih jugak . ecehhh :”] masa lapang aku ,aku habiskan dengan dea ,,aku nak buat dea happy walaupun dea selalu cakap masa dea dengan aku tak lama dah . mesti nak tau kan kenapa / J berbalik pada topik aku , BESDAY  J dah dua tahun aku dapat hadiah yang aku tak penah duga weh , FIRST : ipod J ,SECOND : camera J THIRD : baju yang ada gambar  aku . kalau nak tau hampir setiap bulan la aku akan dapat hadiah . untungnya aku kan , mohon tak jeles na guys .  rasa macam dunia memihak pada aku . hampa ada ? heee /: apapun aku hargai sangat ,kalau boleh aku nak bagitau satu dunia yang aku tengah happy nie ==’ okeh , topik besday stop sampai sini ja !  erhhh,erhhhh , ada lagi J topik ni pulak pasal kerjaya J eceh ,study pon tak habes lagi noh, berangan nak kerja ! boleh kan study sambil kerja pon ? errr , tapi sempat ka nak bahagikan masa dengan anak , laki lagi . hehe J | single lagi ,single lagi | sekarang siries malas sangat nak study , taktau lah kenapa  weh ,heran ! dulu t’hegeh-II sangat, lanie main-II pulak , hmmm . minat aku pada tentera membuak-II . taktau kenapa haha . tapi memang dari kecik lagi aku t’lalu minat . tapi family nak aku study , but i bosan la ! L  hope aku dapat teruskan study nie sampai dip , n then tempat aku d impian aku selama nie J amin ! n lastttttt , aku teringin sangat nak bawak sendiri moto besaq-II :") . IMPIAN #



penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment