hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Monday 10 September 2012

| unique | BFF |

assalamualaikum , hye guys ! some people call me KAKI . ohhh kenapa ? haha . cerita ni b’mula pada zaman sekolah time aku form 4 . masa to aku sekolah kat vokasional arau, kos BB . b’balik pada topik , KAKI . kenapa eh ? weww J  ada apa kat kaki aku ? ohh tidak T___Y  aku pon taktau apa yang peliknya kaki aku nie , sedangkan aku normal , ya . NORMAL !  t’tanya-II kan , aku jalan tak la pelik pon. mayb sebab lain sikid kod . masa to pulak aku tengah aktif sukan . yes , memang banyak la acara aku amek kat sekolah to haha . ecehhh J  kadang-II bila membe-II panggey , semua nya tak panggey aku dengan nama yang kiut miut nie , HASMA #perasan . I DONT CARE ,BUT I THINK I’M UNIQUE J  unikkan aku ,mana da nama manja KAKI haha ! sampaikan hampir semua yang kenal aku panggey dengan nama to . dont jelly ah ! kat sekolah to , ke mana aku p , study dengan sapa , semua buat kawan dorm jeles . sampaikan aku takdak masa langsung dengan orang yang dalam dorm to amek berat pasal aku J kejam nya aku kan hehe . masa to , aku ada BFF . yang tak penah aku jumpa perangai yang gila-II macam to weih ! gila sungguh , tapi tak semua pasal diri aku aku kongsi dengan BFF , mayb sebab dunia kami yang b’beza J sampai sekarang , AKU TAK PENAH BUANG BFF AKU jauh-ii . setiap kali aku online-----------,aku tengok jugak walll budak-II nie , RINDU . tapi aku tak pasti macam mana perasaan BFF aku nie . sampai kan BESDAY aku pon takda yang call , memang KECEWA weh ! aku tunggu dua hari ,mana tau BFF aku nie nak jadi orang terakhir kan . aku tunggu , tapi takdak pun panggilan dari BFFL memang sedih , orang yang susah senang masa sekolah dulu , dah lupa kita kan . redha ja lah L pasrah ! tak perlu la aku titipkan nama anda BFF , harap maklum ja , aku terasa . padahal BESDAY  BFF aku nie aku call, wish , bukan setakat kat fesbuk ja , siap CALL . aku takmau BFF aku nie kecewa dengan kawan sendiri . fullstop ! biarkan , mayb ada kawan baru yang lama pun lupa kan . nak berubah pon sekelip mata ja  . J  yang penting aku ada dea ,DEA B’SAMA AKU SUSAH SENANG ! 

penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment