hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Tuesday 28 August 2012

hati cakap macam to :*

hye peps ! rasa macam dah berbulan bulan,bertahun,berabad tak menaip . episod nie , kisah hati la lah aku nak menaip . okey hati , hati . dah berbulan lamanya aku tak bcinta ,b'couple ,tapi aku rasa aku tak sunyi . bila tengok orang lain ada pujaan hati ,kekasih hati ,kekasih gelap , aku tak jeles la haha .aku dah cukup bahagia sekarang , dah happy , | HAPPY FOREVER AND EVER | haha ! so sweet ♥ dengan sapa aku bahagia ? sapa orang to ? okeh,t'tanya-II kan , tapi ramai dah salah anggap , mayb kami terlalu rapat kod kan ? dia adik angkat aku ,sahabat aku , susah senang aku b'sama dia . 


NAMA : AIDA NURDIYANA BT AZMAN .
UMUR : 18 TAHUN 
MENETAP : PARIS CHANGLUN,KEDAH .
STATUS : SINGLE 
MUKABUKA : Aida Azman


 hah ? apa ? dia gemok ? hew,dak ah , berjubah memang nampak cemto .:DD


penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment