hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Thursday 23 August 2012

kisah raya ogos :]

 hye hari raya ke-6 !ihari nie, suma family dah nak balik rumah masing-II . lepas nie sunyi la pulak rumah nie,bila ada bising dengan budak-II :D  sempat lagi kan aku mengupdate benda nie,yang lain dok sibuk masak tomyam nuh , sedap ah ! pejam celik pejam celik dah nak masuk poli dah , masa to dah takdak masa dah nak menaip benda nie . almaklum lah ,student memang lah bz xD cerita pasal student nie, aku agak malas la nak masuk poli nie , buat berat badan aku menurun haha poli to dah la besaq ,nak kena berjalan sana sini to buat aku meluat sangat ! satu lagi baju bengkel yang merimaskan ,dah la nak masuk library pun takleh pakai baju bengkel xD memang shit ah ! aiceh ,dah lari topic nieh !

nahhh , nie gambaq family aku masa kat mergong ,alorstaq .family belah mak ,tapi taksemua yang ada . semua malu nak bergambaq haha xD



yang nie sepupu aku yang hensem xDD


penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment