hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Wednesday 22 August 2012

tentang dia :x


hye hye , i love you lah cadbury ! selalu dapat masa dok hostel dulu , sebab to lah aku gemok sekarang xD













dia lagi kan kan . haha nak buat cemna , hidup nie takdak senyuman der tanpa dia :'] sentiasa disisi,dimana jua lah :*  banyak kan kenangan kita dear , harap semua nie memori terindah buat kita , harap persahabatan nie nie kekal sampai akhir hayat kita sayang !
abaikan , dia memang gila gila ! muamuah :** biarkan dia macam to , dia lah kawan ,dialah teman ,dialah yang satu di sini <3 tiada dia tiada aku disini !

tengok ! dia banyak aksi ,memang berbakat haha ! 



masa nie dia cakap 'jangan la amek gambaq yang tak elok ' ! haha ,dont worry dear , kiut miut lagi to xDD



okeh bebeh . semua tentang dia episod kali nie . takdak dia,takdak la senyuman aku nie . harap maklum , SEKIAN :**
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment