hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Sunday 1 December 2013

CABARAN :')

hai sem enam dan bukan sem last untuk aku :) mampu tersenyum walaupun perit aicehh kemain ayat kau jah ! hai disember ! please be nice :) dan aku mengharapkan kuat dan tabah menghadap hari hari yang mendatang :") Allah tak beri ujian di luar kemampuan hambanya. that's why lah kita kena sabar. aku sedar tentang semua ni bila umur aku semakin meningkat . zaman remaja, kita kena lah peka terhadap persekitaran. kena pandai pilih kawan, buat baik pada semua orang, jiwa kena kuat, kental. dan jangan lah ada perasaan dendam pada sesiapun :) tak gitu ? *kenyit mata* 

Dalam kehidupan seharian banyak cabaran atau rintangan perlu kita tempuhi sebelum mencapai status kejayaan. Setiap cabaran ada hikmah disebaliknya tetapi kita perlu harus sentiasa berusaha menghadapi cabaran tersebut dengan tabah. macam ni kan macam ni kan u olls ? ekekeke !


banyak betoi cabaran yang mendatang . lagi satu sem harus diteruskan hasma ! chaiyok . kalau org lain boleh , kenapa diri sendiri tak boleh kan ? jangan mudah putus asa . teruskan ! pelan pelan kayuh *pesan kekasih hati* :") 


k hari ni first class sem enam . memacam la cerita kan cuti tiga minggu pun.riuh class ahaha . aku n the geng riuh bergambaq :") ni hasil nya . jeng jeng jeng ! 




bulan doblas rasa macam hati berbunga bunga , haish ! 

 kawan dari sem satu kat poli melaka nuh . kat sana aku menyombong . balik sini jadi kawan sampai sekarang . dialah cikgu aku n the geng :") hat mana cikgu tew ? ha hat tudung kuningg tu . single lagi yukk !


 kelas kau jah . kata aida kekeke . kain ni dia bagi . katanya suka tengok aku pakai jubah :)
tapi makcik kedai tu ckp kain ni takleh buat jubah .kurung moden boleh la ! k buat jugak walaupun terpaksa ! but but ! ramai pulak yg berkenan tau -..-





aku tak janjikan persahabatan kita bahagia . tapi aku akan usahakan ukhwah ni ke akhir hayat kita :")




penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

1 comment:

  1. Выбирай: повії індивідуалки м київ

    Я ЛЕДИ С ШИКАРНЫМ БЮСТОМ,ФОТО ВЫСТАВЛЕННО ДВА ПОТОМУ ЧТО БОЛЬШЕ НЕТ_ К СОЖЕЛЕНИЮ!!!УВАЖАЕМЫЕ ГОСПОДА Я ИНДИВИДУАЛКА НА ЗВОНКИ ОТВЕЧАЮ ЛИЧНО,ПРИНИМАЮ У СЕБЯ,ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО ПОРЯДОЧНЫХ И СОЛИДНЫХ МУЖЧИН В ИНТИМНОЙ ОБСТАНОВКЕ ДЛЯ ТОГО ЧТОБ ВЫ ПОЧУВСТВОВАЛИ РЕЛАКС! Великие души переносят страдания молча.

    ReplyDelete