hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Monday 24 September 2012

# sekilas kenangan # thanks ALLAH ♥

.
perempuan cepat menangis , cepat terasa , kuat merajuk , cepat cemburu . Bukan sebab mengada tapi Allah cipta hati mereka lemah dan lembut ♥  untungkan perempuan . tapi kadang-II memang susah nak faham hati perempuan .macam adik angkat aku nie , susah nya nak jaga hati dea . tapi apa pon , aku syukur sangat dea maseh lagi b'sama aku dhari-II muda aku nie :) yang baju kalew kuning to , adik aku , errr kami kembaq . to lah muka sama tapi rasa macam itew lagi cantik HAHA ! perasan .dulu masa kecik-II selalu sangat kami gaduh ,setiap masa la . akulah hero & heroin masa to :] air dicincang takkan putus kan .  sekarang dea study at UITM merbok , yang jauh nuh. baru-II nie dapat surat dari SPA internview kastam ,mau syokkk la dea. aku pon hepy andaikata dea dtakdirkan jadi kastam nanti .aku pon senang! to rezeki dea , mana boleh nak jeles dengan adik sendiri kan . aku doakan yang t'baik untuk dea  insyallah  .





penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment