hye semua :) nama saya siti nur hasma salehuddin :



Wednesday 4 April 2012

kawan ohh kawann :)



hye >,< salam semua.nie gambaq2 aku dengan budak2 kelas .kami p tapak projek sekolah kat kulim kemaren (; best jugak la.dapat duet makan pulak kan.untungkan kami :) masa balik tuh,kami singgah tesco.jalan2 peqabih duet makan tuh.bukan selalu jalan ramai2 dengan depa neh !

mereka & aku 

                                                
                                                           photographer anas hilal >,<
                                                         semangat :) bakal engineer !



                                                 aku & farhanis amirah :) kami mai pozing ja lebih.


                                                                       letihhhh !


       haaaa ! nie la budak kelas akuhh >,< kegilaan semua !  





                                                      
penat saya menaip.tinggal kan komen anda :")

0 comments anda:

Post a Comment